טיפול פנים לכלות לפני חתונה

זה היום שלך, אל תשאירי את עצמך לסוף.

היום הגדול הגיע וההכנות בעיצומן, אין זמן לכלום, צריך לסדר את השמלה, לסגור עם האולם, לטעום, לקבוע סדר שולחנות, להתקשר לרב ועוד המון משימות לקראת האירוע החשוב מכולם ואז את מגיע לחתונה עייפה, עם שקיות בעיניים, קימטוטי עייפות ומראה מוזנח שלא מתאים ליום הגדול שלך ככלה, ליום חתונתך, אז לא, טיפול פנים לא אמור להפריע לסידורי החתונה ולהיפך, יסיר דאגה מליבך.

כלה מחייכת לתמונה - עמוד טיפול פנים לכלות

מתי לעשות את טיפול הפנים לפני החתונה?

העיתוי המושלם הוא בד"כ כחודש וחצי לפני החתונה כאשר שלושה, ארבעה ימים לפי האירוע עצמו הכלה תעבור טיפול יופי משלים להחדרת לחות ורענון העור למראה חלק, לח ומושלם ככל האפשר. יש לזכור שישנן נשים עם עור בעייתי שדורש טיפול ייסודי יותר על מנת להגיע לתוצאות טובות ולכן יש להקדים את הטיפול ולהמנע מעור אדמומי בזמן האירוע.

במקביל לטיפול המקצועי הכלה תעבור תהליך משלים בבית עם מקבץ מוצרים איכותיים שימנעו יובש, ישקמו את העור ויקפידו על ליחוח העור.

מה קורה כשיש עור בעייתי במיוחד?

במקרה ולעור פנייך נטייה מוגזמת לשחורים, אקנה, יובש או כל תופעה מציקה אחרת מומלץ לקבל סדרת טיפולים יסודית לפני החתונה ובמועד שרחוק מתאריך האירוע עצמו על מנת לתת לעור זמן שיקום, החלמה והבראה טבעית. ככל שזמן הטיפול יהיה מוקדם יותר כך עור הפנים יחלים ויגיע לתוצאה הטובה ביותר.

מה הם הטיפולים המומלצים לעשות לפני החתונה?

  • טיפול יופי בסיסי (לממהרות):
    הטיפול יעשיר את פנייך בלחות, ייצור מראה זוהר ואמין של עור קורן וחיוני. הטיפול פשוט, משלב מקבץ קרמים ומסכות ועושה עבודה מצויינת.

  • טיפול פנים יסודי ומקצועי:
    טיפול של שעה וחצי הכולל תשאול בסיסי, אבחון והתאמה, ניקוי יסודי ואיכותי, שילוב של קרמים ומסכות שונות לריכוך, ליחוח והעשרת העור. הטיפול בקליניק בוטיק תחת ידיה המקצועיות והאמינות של רויטל מקבל ביקורות חיוביות מקצה לקצה מכל הלקוחות שעברו את הטיפול אצלה. עשרות לקוחות אינם טועים (גם גברים).

  • פיליניג
    תהליך מעט יותר עמוק המערב קילוף עור/המסת העור.
    הפיליניג יסיר את השכבה העליונה ויחשוף את השכבה שמתחתיה, התהליך מערב משחות וקרמים מיוחדים המכילים חומרים פעילים ברמות שונות שיותאמו באופן אישי לכל כלה בהתאם לצרכים האישיים ומצב העור שלה. ניתן לקרוא על פילינג בהרחבה כאן או כאן על פילינג קוסמלאן.

איך זה ישפיע על האיפור?

האיפור צריך "לשבת" על משטח נקי וחלק לכן טיפול פנים מקצועי יהפוך את עורך למתאים ביותר לקבלת אפקט הזוהר המקסימלי מהאיפור לאורך כל זמן יום הצילומים והאירוע עצמו.

מה עם החתן גם הוא צריך לעבור טיפול פנים?

למה לא? הגברים לרוב חשופים יותר לשמש ועורם עבה ומעט יותר גס ושומני, לכבוד החתונה הקרבה אנו ממליצים על טיפול "ריפרש" שירענן את העור ויהפוך אותו לנעים וקורן יותר.
לקבלת פרטים נוספים התקשרו עכשיו לקליניק בוטיק:0522640693

טיפולים נוספים בקליניקה

למה קליניק בוטיק?

לקליניק בוטיק ניסיון של מעל 15 שנים בתחום הקוסמטיקה הרפואית וטיפולי פנים.
אלפי לקוחות מרוצים שתמיד חוזרים לידיים של רויטל!


צרו קשר עכשיו וקבלו ייעוץ ואבחנה חינם

או התקשרו עכשיו: 0522640693

תפריט נגישות

WhatsApp chat
Call Now Button