עיצוב גבות לגברים

גם גברים מסדרים גבות, כן, זאת עובדה

הגברים של היום כבר לא מתביישים להסתיר את העובדה שחשוב להם מבנה הפנים שמושפע ישירות ממבנה וקו הגבות שלהם. קליניק בוטיק יודעים לעשות את העבודה בצורה הטובה ביותר, לכן אנו מזמינים אתכם הגברים, לסידור מקצועי, מדוייק ואפילו ממכר של הגבות שלכם. תגלו את עצמכם ואת הפנים שלכם מחדש, תוצאות מופלאות מובטחות!

מה ההבדל בין גבות של אישה לגבות של גבר?

קו הגבות של הגבר שונה משל האישה, לרוב שיער הגבות מעט עבה יותר והשיער עצמו לרוב נוקשה יותר. יש להתחשב גם בקו הגדילה אצל רוב הגברים שגורם לגבות “להתחבר”. אצל גברים העור עצמו גם עבה יותר ומעט גס יותר וצריך לעצב את הגבה כך שלא יהפוך את הגבר לנשי מדי (אלא אם כן הוא מבקש) ולספק אופי גברי לצד מראה מטופח ורענן.

כמה זמן לוקח לעצב את הגבות שלי?

טיפול של עיצוב גבות לרוב מסתכם בין חמש לעשר דקות, במקרה של מישהו שרק מתחיל הטיפול יכול להתארך בדקות בודדות וככל שתדירות הטיפול נשמרת קו הגבות הופך לזורם יותר.

למה שאטפל בגבות שלי?

כאשר גבר מתבגר שיערו הופך לקשה יותר ומוצק יותר, לרוב גם גדל באזור האוזניים, אף וכן כמובן בגבות. אם לא מטפלים שיער זה צומח ומתארך ומייצר מראה מוזנח ולא מטופח. שיגרת טיפוח של הסרת שיער ועיצוב גבות ישמרו על מראה רענן יותר ויהפכו כל גבר לצעיר במראהו וכמובן יפה יותר.
נילטון מרבל טיפול מסור לסידור הגבות

נילטון מסדר את הגבות בקליניקה

זהו? רק גבות?

ובכן, זה תלוי בך, גבר יקר, אם אתה שם לב לעור בעייתי, יבש, מגרד ובעל תחושה לא נעימה/בריאה אל תתבייש להשלים את תהליך עיצוב הגבות עם מגוון הקרמים האיכותיים שיותאמו לך אישית לשימוש יום יומי. תתפלא שעולם הקוסמטיקה יכול גם להיות מותאם לגברים ולא רק לנשים. עולם הקוסמטיקה עשיר ומיוחד. אל תתבייש להפוך חלק מעולם זה, זה רק לטובתך.

שאלה אחרונה, כל כמה זמן?

אם אתה שעיר, זה בערך אחת לשבוע וחצי, אם אתה שם לב ל”זיפים” באיזור אתה תמיד מוזמן, את הגבות רואים, זה כמו זיפים של זקן, אפשר למשוך איתם כמה ימים אבל בסופו של דבר תצטרך לבוא לרענון.

צרו קשר עכשיו וקיבעו תור בקליניק בוטיק: 0522640693

למה קליניק בוטיק?

לקליניק בוטיק ניסיון של מעל 15 שנים בתחום העיצוב הגבות.
אלפי לקוחות מרוצים שתמיד חוזרים לידיים של רויטל!


צרו קשר עכשיו וקבלו ייעוץ ואבחנה חינם

או התקשרו עכשיו: 0522640693

תפריט נגישות

WhatsApp chat
Call Now Button